Platobné podmienky
Záväzná rezervácia :
Povinnosťou objednávateľa je uhradiť 50% z ceny za ubytovanie do p < span style = "font-size: small;"> ň tí dn ov po obdržaní potvrdenia (email / fax) zo strany poskytovateľa. Ak táto záloha nebude uhradená na bankový ú č et do p ň tich pracovných dn ov po elektronickom potvrdení, bude rezervácia automaticky stornovaná.
Druhá časť platby v hotovosti na mieste. Platobné karty neprijímajú.
Pri rezervácii pobytu, ktory sa ma uskutočniť do týždňa prebieha platba na mieste (v hotovosti)
V p ľ prípade ň , že objednávateľ v pr ov b ň < span style = "color: # FF0000;"> hu prenájmu svojvoľne ň zruší č èas svojho prenájmu, nemá nárok na žiadnu finan < / strong> č nej náhradu.
Management Club Canada sro
Lipno nad Vltavou 25.
bánk name: Volksbank as
account number: 4060003260/6800
IBAN: CZ03 6800 0000 0040 6000 3260 < / p>
SWIFT code: VBOECZ2X
Storno podmienky
Ak objednávateľ odstúpi od ukon ľ enej zmluvy, je povinný hradiť poskytovateľovi nižšie uvedené storno poplatky z celkovej
ceny pobytu .
- p ľ i odstúpenie do 30 dn ov p ľ ed nástupom na pobyt 50% zo zaplatenej zálohy
- p ľ i odstúpenie od 29 -14 dňa p ľ ed nástupom na pobyt 70% zo zaplatenej zálohy
- p ľ i odstúpenie od 13 - 0 dňa p ľ ed nástupom na pobyt 100% zo zaplatenej zálohy
Reklamácia
V p ľ prípade ň výhrad k úrovni služieb, respektíve k nesúhlasu so zmluvnými podmienkami, je objednávateľ povinný svoje p ľ ipomínky ihneď písomne ň < / span> alebo osobn ň oznámiť. Neoznámi chcete svoje požiadavky ihneď, stráca nárok na neskôr ň nejšie eventuálny odškodní ň nej.
nepodať < / span> ľ í Ak sa závadu neodkladne ň odstrániť, m ov < span style = "font-family: Times New Roman, serif;"> že objednávateľ reklamovať iba písomne ň < span style = "color: # 000000;"> a to najneskôr ň jej do 7 dn ov < span style = "font-size: small;"> po návrate z pobytu. Výsledok reklama č ného < span style = "font-size: small;"> ľ Riadenie bude objednávateľovi oznámený najneskôr ň < span style = "font-family: Times New Roman, serif;"> ju do 30 dn ov od dátumu p ľ prijatie písomné reklamácie.
Obchodné podmienky Hotel.cz
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost ONLINE HOLDING s.r.o. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním doplňujících a dalších informačních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávky ubytování na stránkách Portálu Hotel.cz.
Z příjmu těchto novinek se může kdykoliv odhlásit na stránce https://www.hotel.cz/unsubscribe/ i v každém jednotlivém informačním sdělení. Pokud se zákazník z příjmu doplňujících informačních mailů a novinek neodhlásí, máme oprávněný zájem se domnívat, že chce nadále dostávat nabídky podobné poptávanému ubytování.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.9.2010. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotel.cz.
7.3. V případě rozporu obchodních a storno podmínek Hotel.cz a ubytovacího zařízení platí storno podmínky ubytovacího zařízení.